Obchodní podmínky
BN STUDIO
Jana Denková, DiS.
IČ: 02296721
Husova 97, 274 01 Slaný
(kosmetiké služby, pedikúra, líčení, nutriční poradenství)
1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.
Provozovatel poskytuje kosmetické služby, pedikúru,líčení, nutriční poradenství a prodej na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby studia nevyužít.
2. Objednávka služeb
Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom předem telefonicky, emailem nebo, nejpozději však 24hodin před zahájením ošetření.Pokud Vaší návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem bude Vám účtováno 50% objednané služby.
Bohužel v tak krátkém časovém úseku již nemám možnost obsadit místo jinou klientkou.
Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním, bude Vaše ošetření zkráceno, tak aby mohl být obsloužen zákazník, který je objednán po Vašem ošetření, v čase na který je objednán.
Dárkový poukaz
Máte-li dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostavíte-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby, nelze ho využít na nákup produktů. Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky. Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu. Dárkový poukaz nelze směnit zpět za hotovost.
Odmítnutí služby
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
b)zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
c) zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
d)zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
Osobní věci a cennosti
Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.
Ceníky
Ceníky jsou k nahlédnutí ve studiu. Nejsem plátce DPH.
Prodej produktů
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a zákonným způsobem.
3. Reklamace služeb
Při reklamaci souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. Reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. Reklamace se uplatňuje nejpozději před zaplacením služby nebo zboží. V opodstatnělých případech je možné uplatnit reklamaci později. V tomto případě je však spotřebitel povinen se dostavit po předchozí dohodě na provozovnu podnikatele k řešení reklamace. Bez dostavení se na provozovnu v předem dohodnutý čas nemůže být reklamace vyřízena.
4. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 3. 12. 2019
Děkujeme za respektování obchodních podmínek našeho studia.
Těšíme se na Vaši návštěvu.